星期日, 4月 22, 2018

南卡生活 2018 - St. Mary Help of Christians Church


Carrie係(虔誠?)嘅天主教徒, 嗰日就陪咗佢星期日下午去教堂~

雖然讀咗十三年天主教學校, 但我仲係個會記錯Joseph係門徒嘅人😓

今次我哋去嘅係喺downtown Aiken 嘅 St. Mary Help of Christians Church~

Carrie話係新建嘅教堂, 所以好靚~ 佢話一般都係baptist啲靚啲喎, 有錢啲喎~

Anyway, 呢間新嘅就喺舊嘅Old St. Mary's Help of Christians Catholic Church 旁邊.

不過我就覺得兩間都好靚嘞 (就咁睇外面) ~

* * * * * * * * * * * * * * * * *

從來都覺得教堂係個好神聖又奇妙嘅地方, 

每次入到去我都會覺得好平靜, 有時仲會有種想喊嘅衝動. 

唔好誤會, 唔係唔開嗰種想喊喎, 

係嗰種摸到入個心深處嘅平靜, 令我覺得好感動!

因為事隔多年, 好多彌撒入面嘅儀式同程序我都唔記得晒, 

啲歌又唔識唱, 又唔係好聽得明神父講乜, 不過當都好記得佢提到: 

人係有限, 但好多時我哋都高估自己, 

當然我哋要做好自己, 但亦同時唔可以忘記感恩, 

同埋要時刻謙卑, 要記住背後有更強大嘅神.

唔需要一切都自己一個去承擔, 有時甚至係根本冇可能自己去承擔, 

要相信神嘅帶領, 領聽身邊所有天使, 使者嘅聲音, 

咁先至可以好好履行我哋在世嘅使命同責任. 

我同Carrie 晚上就呢個topic討論咗好一輪,

我話我覺得自己未可以完全相信神, 

因為我覺得要依靠佢係軟弱嘅表現, 而我唔想自己軟弱. 

不過無論如何, 導人向善嘅宗教我都尊重. 

我會祈禱, 但都會睇佛經, 禪書, 我想完善自己, 做個更好嘅人. 

沒有留言:

發佈留言