星期五, 4月 27, 2018

南卡生活 2018 - Drive-in Car Wash




好似大鄉里咁, 第一次去半自助洗車店~ 我哋去嘅係 Lulu's Car Wash

其實都好簡單, 不過對我哋未試過嘅人嚟講都有啲緊張~

同我一樣未試過嘅人, 又有興趣有個心理準備先去, 可以繼續睇落去: 

1. 開架車入去, 首先喺個好似ATM咁嘅機度揀你想要嘅服務 plan, 
我哋揀嗰個係單次嘅經理推介服務, 承惠 U$20, 部機會印張單出嚟

2. 繼續慢慢開前架車, 去個員工度畀佢睇你order咗乜, 
之後佢會叫你上咗洗車軌後轉波檔 

3. 呢個我稱之謂"洗車時光隧道"最好之處係佢由頭到尾旁邊有講做乜, 
所以每一個步驟我哋都知道部機對架車做緊乜~~

4. 成個過程我哋唔使踩油門, 好似坐緊機動遊戲咁~

5. 直到最後完成最後一個步驟指示牌會提你踩番油門~

6. 出咗部機之後仲可以去旁邊嘅自助站, 用佢嘅吸塵機吸下塵~

成個過程都好快~ 下次如果road trip搞到架車勁殘後, 
唔想"風塵僕僕"咁返番入城市, 都可以咁樣搞搞佢~

沒有留言:

發佈留言